今日移佐架电脑。。。


1号机与3号机。。。


仲有1架2号机唔知放边。。。
摆住地下先。。。。

TOP

原帖由 markgoh 於 2008-7-14 15:11 發表
今日移佐架电脑。。。


1号机与3号机。。。


仲有1架2号机唔知放边。。。
摆 ...

扒係地下用電腦

TOP

原帖由 sunyung 於 2008-7-14 17:41 發表

扒係地下用電腦



好辛苦咔。。。。

TOP

原帖由 markgoh 於 2008-7-14 17:47 發表



好辛苦咔。。。。

你屋企幾大呀? 幾平方米呀?

TOP

原帖由 henry1516 於 2008-7-14 18:01 發表

你屋企幾大呀? 幾平方米呀?


好细啫。。。20X65(英尺)。。。

TOP

我又玩吓, 買咗隻nec 2690一排, 呢幾日先有時間開始執個枱面.....將nas 207+ 同router 拎走晒...少咗好多野, 又冇咁多電線, 不過wifi 真係

desktop_wo_Eizo768.jpg


煩緊隻舊eizo 19",  放又唔值錢, 不如試玩dual view, 試咗又幾好喎, 一邊做野, 另一邊可以整其他野, 睇碟etc, 不過冇咗好多位....

desktop_w_Eizo768.jpg

要諗吓再執執先....

[ 本帖最後由 gum 於 2008-7-15 01:27 編輯 ]

TOP



TOP

5.1咁放有d曬喔

TOP

原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-15 21:00 發表
5.1咁放有d曬喔


冇辦法..我後面到牆有成8-9' 拉唔到咁遠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP