cheaphin 當前離線
Zephaniah
進階會員
原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-8 13:29 發表 其實我是因為覺得墊左乾淨d,有點兒潔僻
TOP
ccwoliver 當前離線
原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-8 13:25 發表 我唔識點用啊,是咪去影音鋪有得買? 點樣固定四角ga?尖尖果頭向地? Thank you for sharing
Phoenixcook 當前離線
中級會員
原帖由 ccwoliver 於 7-9 14:16 發表 係影音鋪有得買,我買$150三粒品字型排,尖向地下平面用泥膠貼向woofer底,如你所放在枱底加了後低頻會乾淨清晰好多,不會一舊舊直得一試。
kusan 當前離線
初級會員
小子 當前離線
Banned
原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-9 17:43 發表 唔是太貴,放工後去看看先。 唔該曬ccwoliver
原帖由 小子 於 2008-7-9 22:32 發表 尖頂向地下???
nelson525 當前離線
原帖由 cheaphin 於 2008-6-10 00:35 發表 update
原帖由 nelson525 於 2008-7-10 19:56 發表 師兄你個箱係唔係正x買.同幾多錢..