原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-8 13:29 發表

其實我是因為覺得墊左乾淨d,有點兒潔僻

我都係勁潔癖

TOP

原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-8 13:25 發表

我唔識點用啊,是咪去影音鋪有得買?
點樣固定四角ga?尖尖果頭向地?
Thank you for sharing

係影音鋪有得買,我買$150三粒品字型排,尖向地下平面用泥膠貼向woofer底,如你所放在枱底加了後低頻會乾淨清晰好多,不會一舊舊直得一試。

TOP

原帖由 ccwoliver 於 7-9 14:16 發表

係影音鋪有得買,我買$150三粒品字型排,尖向地下平面用泥膠貼向woofer底,如你所放在枱底加了後低頻會乾淨清晰好多,不會一舊舊直得一試。

唔是太貴,放工後去看看先。
唔該曬ccwoliver

TOP

desktop

server


獻醜喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-9 17:43 發表

唔是太貴,放工後去看看先。
唔該曬ccwoliver

Welcome

TOP

原帖由 小子 於 2008-7-9 22:32 發表


尖頂向地下???

多數用法尖向地,你唔怕整花喇叭底可尖向上。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 cheaphin 於 2008-6-10 00:35 發表
update


師兄你個箱係唔係正x買.同幾多錢..

TOP

原帖由 nelson525 於 2008-7-10 19:56 發表


師兄你個箱係唔係正x買.同幾多錢..

係朋友讓比我既 佢唔岩用讓比我好新淨

TOP