嗯~ 聯力機箱用左十幾年都仲係好新
astrid1211 發表於 2024-5-25 21:09

我果隻已經有14年 pc-7fn
仲係新既一樣

TOP

鐵箱大少少既都重到癲
jacktsui 發表於 2024-5-14 14:18

我都覺得重係好處, 特別係itx機箱

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都覺得重係好處, 特別係itx機箱

via HKEPC Reader for Android
Maxilogic 發表於 2025-5-28 22:00


細箱重得去邊

TOP

好多鋁箱係生鋁 ,好鬼厚
好多鐵箱係熟鐵 ,好鬼薄...

TOP

感覺上鋁薄啲又輕啲,換parts嗰陣冇咁辛苦
但貴啲

TOP

鐵殼會氧化生鏽,鋁氧化完個樣基本上冇分別,你睇吓屋企啲鋁窗就知

TOP

Gleezy:lg5221 TG搜lg5221 台灣頂級外送留言板 #暑假學生妹 #暑假學生兼職 #大學生外約 #高中生 #現役學生 ...
Gleezylg5221 發表於 2025-6-27 03:12



    ???

TOP

我都仲用緊PC-A04, 成日都想換 但搵唔到一隻可以replace
普羅 發表於 2024-6-10 16:40

以前的「鋁機箱」,要好好珍惜!

via HKEPC Reader for Android

TOP

鐵殼會氧化生鏽,鋁氧化完個樣基本上冇分別,你睇吓屋企啲鋁窗就知
kenken33 發表於 2025-6-21 02:42

我個鋁機箱已經22歲了。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都仲用緊PC-A04, 成日都想換 但搵唔到一隻可以replace
普羅 發表於 2024-6-10 16:40



想請教師兄,我個鋁機箱的「前及頂」通風鐵網生鏽,尤其係前面的鐵網。
有冇代替品更換?有冇計?

TOP