張圖我上網搵的 我換新機可能會買佢..8XX$
佢同O11D好似差唔多...係冇左條柱更加型 ...
賢~ 發表於 2021-7-10 13:56



    但無柱有個空位

我覺得箱最重要block得就block黎講唔理想

TOP

我用緊呢個, Antec DA601
himsosmart 發表於 2021-6-28 17:52

師兄,我都係
最近睇岩呢個
https://www.telon.com.tw/tc/products_detail.php?nid=203

   
但香港無得賣應該

TOP

靚係靚,但係對於我呢啲老餅,
光污染機箱真係買唔落手,
最慘係全世界都仲係咁推,
搞到想搵個正正常常又啱心水嘅都難囉

TOP

本帖最後由 ARM 於 2021-7-12 10:12 編輯
回覆  賢~

咁多風扇會否幾嘈?
big_nature 發表於 2021-7-10 12:39

嘈唔嘈都係轉速問題姐
set平時行最慢速 (又可以減塵)
真係熱先再慢慢加上去應該冇問題

其實我直頭想機箱風扇可以好似火牛同顯示卡咁停轉
冬天可以大量減塵

TOP

我仲用緊nzxt 410 phantom

TOP

O11D 系列揀一個就得, 呢個簡直係經典中既經典
marcochl 發表於 2021-6-21 23:50


睇咗咁多個暫時最滿意都係O11-Dynamic
有時間就去馬

TOP

睇咗咁多個暫時最滿意都係
有時間就去馬
ARM 發表於 2021-7-16 11:31

我都係呢款, 喺京東買平港行4成.

TOP

回覆 7# marcochl


    我都心思思想換o11d / xl

TOP

回覆 28# gab

如果想大規模自組水一定係XL, 普通版唔大唔細好惡搞

TOP

回覆 29# marcochl


    都係既
但如果D夠用就可以慳少少位者

TOP