Dcup 當前離線
進階會員
張圖我上網搵的 我換新機可能會買佢..8XX$ 佢同O11D好似差唔多...係冇左條柱更加型 ... 賢~ 發表於 2021-7-10 13:56
TOP
arabatur 當前離線
中級會員
我用緊呢個, Antec DA601 himsosmart 發表於 2021-6-28 17:52
totorolon 當前離線
初級會員
ARM 當前離線
回覆 賢~ 咁多風扇會否幾嘈? big_nature 發表於 2021-7-10 12:39
Raymondl25 當前離線
O11D 系列揀一個就得, 呢個簡直係經典中既經典 marcochl 發表於 2021-6-21 23:50
jzllee 當前離線
睇咗咁多個暫時最滿意都係 有時間就去馬 ARM 發表於 2021-7-16 11:31
gab 當前離線
marcochl 當前離線