你睇下呢隻岩唔岩 唯二缺點就係 上置牛同得一把抽出
矇下矇下 發表於 2019-1-31 02:08


C兄呢隻用落會唔會嘈?
想幫部舊機換個新機箱

TOP

回覆 21# 4400


    裝咁多把實係嘈嫁喇

同埋前面入風位少 文書機還好 ...打機的話

TOP

回覆  4400


    裝咁多把實係嘈嫁喇

同埋前面入風位少 文書機還好 ...打機的話 ...
矇下矇下 發表於 2019-2-12 22:09


OIC, 因為舊機用緊CM335, 想換個放到ATX板 2~4個HHD位既平價箱,
揀來揀去都未揀得掂

TOP

回覆 12# kevin169


    哩個我覺得 ok 係 hdd 位唔掂 得一個又無得變,cd fd 位根本唔需要

TOP

你睇下呢隻岩唔岩 唯二缺點就係 上置牛同得一把抽出
矇下矇下 發表於 2019-1-31 02:08



呢款係咩形號?
最底個牌子唔睇得唔係好清楚

TOP

Jo_sbo U4
有玻璃側板,鋁皮,短風道,唔貴
用緊覺得性價比高

TOP

回覆  kevin169


    哩個我覺得 ok 係 hdd 位唔掂 得一個又無得變,cd fd 位根本唔需要 ...
ac97 發表於 2019-2-13 12:00



    MAXXON黎

TOP