Man@MFHK 當前離線
進階會員
多謝師兄指點, 不過我個 PayPal 只係設咗收錢,唔係好敢用嚟比錢 另外有冇師兄碌咭?我想知會唔會 ... wewexx 發表於 2018-11-13 01:43
TOP
HKSAR 當前離線
中級會員
回覆 Man@MFHK 港幣結算 就已經唔會去計card ex ! 但有d銀行會收海外fee 可以分享下邊間銀行同邊張卡 ... HKSAR 發表於 2018-11-16 14:10
wewexx 當前離線
我係美森直接用卡俾錢無收過手續費,但美森果次係用港幣結算唔知關唔關事。 ... Man@MFHK 發表於 2018-11-16 14:06
PhilNam 當前離線
初級會員
Treo650 當前離線
evolv x好似好過呢隻 呢隻太高 好阻訂 PhilNam 發表於 2018-11-27 01:44
qq200367 當前離線
zeven 當前離線