本帖最後由 niyaniya 於 2018-3-21 23:37 編輯
唔好咁講,用得唔好浪費嘛
A君 發表於 2018-3-18 22:40

有點像1X年前,diy剛興起咁,Good Job!
A君 發表於 2018-3-18 22:42


多謝咁多位師兄支持!!

正如帖中講,朋友己買咗新Laptop,部機佢哋都放低咗幾年,純粹我想過下手癮拿嚟玩下,如果平平哋整完佢哋多部機用真係唔錯(如果整下整下叫人洗多幾千蚊成部換,佢屋企人會點諗我哩個朋友?)。但早幾日被高階會員貶到一文不值,雖然我覺得佢係點錯相,以為我喺其他post話佢張list唔好,所以報復(詳細可點此),但朋友唔清楚詳細見到都有少少尷尬,我自己都幾日冇再上嚟了。估唔到今日見到咁多位師兄支持,連A Sir大大都嚟撐場,除咗意想不到之外還大快人心,再次講聲多謝!

支持環保
但其實做好正壓 唔洗做咁勁防塵
(呢個CASE冇DISPLAY又冇OC)
可以只做入風既扇就唔洗包得咁辛苦
...
chlronald 發表於 2018-3-19 15:03

正氣壓方面以前都有考慮過,但由於無條件觀察氣流走動,心理上總想有一把風扇出風排熱覺得安全啲,加上發現啲縫位總係會積塵,所以懶得諗太多,一勞永逸咁封咗先算。

至於隻Hubs真係唔用過唔知,多謝告知!(已叫朋友買咗,好彩唔係貴)

530W火牛好可能係因為整機間鋪最平得/淨係得GTR530W火牛
利申以前陪朋友去整過 ...
PD0200426 發表於 2018-3-19 15:23

嗯,的確都有咁嘅可能,所以我標題都只敢講佢哋係「馬虎」,冇check清楚而隨便換咗火牛當整咗。

P5KPL-AM行DDR3.
改771淘粒熱血最強就正.
trustme133 發表於 2018-3-19 15:27

其實我都睇啱咗L5420嘅硬改775版CPU,TDP=50W,benchmark=3500分,淘寶賣緊60蚊人仔。但之後諗到兼容性問題,如果自己用還好有問題可以隨時fallback返,但朋友用緊出問題的話比較難搞,所以最後都放棄咗。

正宗大掃除
我部古舊PC,懶懶地定期用吸塵機,吸下隔塵網便收工... ...
1個閒人 發表於 2018-3-19 15:33


舊post「平靚正淘寶機箱簡易開箱兼DIY防塵」嗰位換咗新機而送咗主板、CPU同Display Card畀我物盡其用嘅Friend都經常用吸塵機吸,我去拆時幾年機相對效果算係唔錯
只係,好多Friends屋企冇用開吸塵機...

TOP

多謝咁多位師兄支持!!

正如帖中講,朋友己買咗新Laptop,部機佢哋都放低咗幾年,純粹我想過下手癮拿 ...
niyaniya 發表於 2018-3-20 19:52



    講真,我支持環保
個post好有技巧地運用身邊資源改造
十分之好

TOP

想問下"茶色膠紙不粘膠"
係咪者係呢種金手指高温膠紙?

TOP

好正,堅平材料錢就整個部機!
但係人工、心血、時間唔係嘢少。
而家好少人咁好心機,學到嘢,ching 好波!

TOP

想問下"茶色膠紙不粘膠"
係咪者係呢種?
inori 發表於 2018-3-21 10:23


完全正確

TOP

本帖最後由 niyaniya 於 2018-3-21 20:07 編輯
講真,我支持環保
個post好有技巧地運用身邊資源改造
十分之好 ...
hkmand001 發表於 2018-3-21 09:03

好正,堅平材料錢就整個部機!
但係人工、心血、時間唔係嘢少。
而家好少人咁好心機,學到嘢,ching 好波! ...
lordvalkyrie 發表於 2018-3-21 17:16


多謝師兄支持,幾中意EPC啲整體氣氛咁好

TOP

支持環保
但其實做好正壓 唔洗做咁勁防塵
(呢個CASE冇DISPLAY又冇OC)
可以只做入風既扇就唔洗包得咁辛苦

...
chlronald 發表於 2018-3-19 15:03

我行緊五入一出,一樣漏塵

TOP

支持ching環保
我都有部775未搞掂

TOP

我行緊五入一出,一樣漏塵
Man@MFHK 發表於 2018-3-21 23:17


冇可能完全防塵嘅, 只係做到正壓冇咁易積塵, 唔使成日開箱清塵

TOP

8315 (1) - Copy - Copy.jpg
啲淘寶賣家成日都去到最後一刻都唔退款畀你,問你死未

TOP