OMG
自己唔小心
dhjgjg 發表於 2017-9-16 10:28



   
咁唔少心呀! 訂過一塊新玻璃收你幾錢?

TOP

咁唔少心呀! 訂過一塊新玻璃收你幾錢?
gseungs 發表於 2017-10-15 15:21


   
請問有無師兄用呢個箱裝 e-atx 板?
有乜嘢需要留意?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

OMG
自己唔小心
dhjgjg 發表於 2017-9-16 10:28



    仲咩咁唔小心搞成咁呀! RIP

TOP

你好我係隔離570x爆玻璃post個人,真係好,樓主個機箱代理馬上有得比你換,
我果面玻璃仲訂緊XD
不過唔知有無人咁做,我爆完今次有考慮上逃佬買D玻璃防爆膜用下...(唔知有無用
起馬下次唔洗爆到成機箱都係...仲要汁果時界到手....

不過唔知點解D鋼化玻璃咁易爆,點解D機箱廠唔比D殼係玻璃側板加邊..起馬無咁易觸到個G點..

TOP