真心正
風雨飄搖 發表於 2021-6-22 00:10



    我反而想買metallic gear 老翻果個

TOP

本帖最後由 ARM 於 2021-6-28 11:03 編輯
要有心理準備哩類多玻璃嘅箱散熱差, 靚係靚嘅
kennyleunghk 發表於 2021-6-22 17:04

咁熱少少我又冇乜所謂
反正部機熱又唔係我熱

唔使成日清塵先係最重要

TOP

咁熱少少我又冇乜所謂
反正部機熱又唔係我熱

唔使成日清塵先係最重要 ...
ARM 發表於 2021-6-28 11:02



    唔會係熱少少咁簡單
機箱對流差full load 下可以相差超過十度
不過少打機嘅話就無乜問題

TOP

唔會係熱少少咁簡單
機箱對流差full load 下可以相差超過十度
不過少打機嘅話就無乜問題 ...
kennyleunghk 發表於 2021-6-28 13:27

只要唔係熱到降速都冇問題嘅
希望唔會咁惡劣啦

TOP

本帖最後由 himsosmart 於 2021-6-29 09:13 編輯

MponQt7.jpg
我用緊呢個, Antec DA601
https://www.hkepc.com/17656/%E6%9A%97%E9%BB%91%E5%BE%A9%E4%BB%87%E8%80%85%E7%99%BB%E5%A0%B4_ANTEC_DA601_Mid-Tower_%E9%9B%BB%E7%AB%B6%E6%A9%9F%E7%AE%B1

TOP

O11D, nzxt, inwin, corsair

TOP

本帖最後由 131213 於 2021-7-8 09:22 編輯

太大個...matx都覺得大...
係腦場望唔感覺,要自己用落先感覺到

TOP

本帖最後由 賢~ 於 2021-7-10 11:55 編輯

我覺得依隻幾靚
xigmatek aquarius plus

TOP

回覆 18# 賢~

咁多風扇會否幾嘈?

TOP

回覆  賢~

咁多風扇會否幾嘈?
big_nature 發表於 2021-7-10 12:39



張圖我上網搵的 我換新機可能會買佢..8XX$
佢同O11D好似差唔多...係冇左條柱更加型

TOP