如果有淨箱連riser版就好了, 始終唔想用水冷
同埋塊玻璃換番做不透明既板
GeneralShepherd 發表於 2020-2-26 21:47 
隻箱直頭係懶人版A4
計水冷,機箱同火牛性價比都唔錯
我反而覺得佢個機箱有太多虛位,可以再進一步縮細體積
(顯卡相容性的確係唔錯,但正正係咁搞到太長身)
h1正係需要裝底板
線,火牛,水冷都同你砌好左,唔洗你走線
上風冷最大問題係限制左CPU效能
l9i/l9a基本上只係壓到3600水平cpu,再高性能就壓唔往
就咁睇個水冷都可以拆走,唔中意自己拆走佢都無問題
睇完堆開箱打手宣傳都有少少想砌佢 |