qq200367 當前離線
中級會員
TOP
Cobia 當前離線
初級會員
呢種機箱... 散熱真係唔係好得... 渦輪散熱 ...本身就是...xzncxzncbv 二來 你張顯卡入風果邊 應 ... qq200367 發表於 2019-3-24 15:09
pkmon9527 當前離線
試下開隻食資源既GAME睇下去到幾多度先? 5X 算好低架 pkmon9527 發表於 2019-3-24 16:35
-和也- 當前離線
我自己唔係好多GAME玩, 所以都係用玩開個隻GAME黎試 KEEP住玩左3個鐘左右CPU温度無咩點升, 但GPU就升左 ... Cobia 發表於 2019-3-24 04:59 PM
smoke_cheese 當前離線
進階會員
你咁樣一個凹位,啲熱氣點都係焗住再抽返入去,除非向住你塊面吹出來 ... smoke_cheese 發表於 2019-3-24 18:58
其實GPU 打機62度都唔算好多高姐 我覺得你書台個位,呢個機箱好FIT FOR你 一動不如一靜, 唔好搞咁多野了 ... -和也- 發表於 2019-3-24 18:13
doggiestyle 當前在線
我自己唔係好多GAME玩, 所以都係用玩開個隻GAME黎試 KEEP住玩左3個鐘左右CPU温度無咩點升, 但GPU就升左 ... Cobia 發表於 2019-3-24 16:59