呢種機箱... 散熱真係唔係好得...
渦輪散熱 ...本身就是...xzncxzncbv
二來 你張顯卡入風果邊 應該係右下角 姐係D木擋住 "生風"
三來  顯卡D熱風吹曬後面 又散唔去 就算散 都有D 當"生風" 吸番入去 又散過...

CPU散熱用原廠就 多數都唔多得囧....
node202 :CPU coolers up to 56 mm in height
上淘寶穩下 (足夠醫藥費) 再開埋蓋就完美了

TOP

呢種機箱... 散熱真係唔係好得...
渦輪散熱 ...本身就是...xzncxzncbv
二來 你張顯卡入風果邊 應 ...
qq200367 發表於 2019-3-24 15:09


所腑想知道我呢個情況其實用邊款iTX既機箱會比較好

TOP

試下開隻食資源既GAME睇下去到幾多度先?
5X 算好低架

TOP

試下開隻食資源既GAME睇下去到幾多度先?
5X 算好低架
pkmon9527 發表於 2019-3-24 16:35



我自己唔係好多GAME玩, 所以都係用玩開個隻GAME黎試
KEEP住玩左3個鐘左右CPU温度無咩點升, 但GPU就升左去62度..
我估因為係因為好似之前個師兄咁講, 佢後出熱風, 因為我個到困住左啲熱空氣走唔到, 所以又俾渦輪抽返入去顯卡到

睇黎真係要換機箱先解決到?
求師兄可以介紹個岩我呢個環境用既機箱呢...唔太貴既話我可能真係會換過個機箱

TOP

瘦身機箱都係 甘設計  
不如 試下有沒其他地方可以放-.-  
or 基本上都唔玩game 可以唔理...

TOP

我自己唔係好多GAME玩, 所以都係用玩開個隻GAME黎試
KEEP住玩左3個鐘左右CPU温度無咩點升, 但GPU就升左 ...
Cobia 發表於 2019-3-24 04:59 PM



其實GPU 打機62度都唔算好多高姐
我覺得你書台個位,呢個機箱好FIT FOR你
一動不如一靜, 唔好搞咁多野了

TOP

你咁樣一個凹位,啲熱氣點都係焗住再抽返入去,除非向住你塊面吹出來

TOP

你咁樣一個凹位,啲熱氣點都係焗住再抽返入去,除非向住你塊面吹出來 ...
smoke_cheese 發表於 2019-3-24 18:58



    如果有機箱佢係上入風前面出我都無咩所謂既, 反正唔係對正我個人

TOP

其實GPU 打機62度都唔算好多高姐
我覺得你書台個位,呢個機箱好FIT FOR你
一動不如一靜, 唔好搞咁多野了 ...
-和也- 發表於 2019-3-24 18:13



如果可以咩都唔駛專登執就當然最好喇

TOP

我自己唔係好多GAME玩, 所以都係用玩開個隻GAME黎試
KEEP住玩左3個鐘左右CPU温度無咩點升, 但GPU就升左 ...
Cobia 發表於 2019-3-24 16:59



你搞清楚係部機好熱定係你覺得好熱

如果 62度 GPU 黎講 1 D 都唔熱

TOP