xrayhk2017 當前離線
中級會員
TOP
seed00 當前離線
精靈大師
kenter2911 當前離線
回覆 xrayhk2017 睇落, 除非用SFX-L, 唔係既話都應該唔洗咁煩 X42仲要薄排, 偷位問題不大, 反而係 ... seed00 發表於 2017-10-17 23:56
回覆 kenter2911 我廢時又要收120排 原本用緊360+280排,拎左個箱返黎睇下點搞先... ... seed00 發表於 2017-10-18 15:09
回覆 kenter2911 睇相研究過下,如果280位裝240排就可以推得高,空間厚度上要容納一隻120應該問題 ... seed00 發表於 2017-10-18 18:18
chimaera 當前離線
初級會員
呵呵, 原來人地已經做左係唔得架 BTW唔係一體水都仲有可能 kenter2911 發表於 2017-10-17 15:00