回覆 9# 132003hk


依間淨做木箱 鋁箱你有圖既話我估好多鋪頭都搞到
不過加工費應該唔平

TOP

回覆 11# ten123456789
唔該CHING

TOP

公司網絡唔好,樓主咁大張相真係 load 死人

TOP

樓主兩把風扇裝錯吧,改做抽出會好好多

TOP

回覆 14# 孤兒仔

抽出吹唔到個直插供電 試過會過熱
頂蓋咁大個散熱位 正壓咪由佢慢慢敬

TOP

萬一火災,怎麼辦???
inone2 發表於 2017-8-9 07:41


haha, but true danger

TOP

回覆 16# maloneka

   最重要的問題:木箱外面塗料係咪有毒(內地野好難講)!!! 我驚未燒死先中毒死!!!!

TOP

回覆 17# inone2


姐係你會去奶個機箱

BTW 2代i7仲有少少良心 用3-7代我覺得就會著火

TOP

木机箱散熱較差

TOP

回覆 19# tam613

機箱散熱同機箱材質無關
主要都係睇風道

TOP