losiukit1 當前離線
中級會員
哈哈哈哈 今日到的沒辦法 lkl0120 發表於 2016-5-19 03:10
TOP
lkl0120 當前離線
Moderator
幾$? 用H440換呢隻會唔會好傻 losiukit1 發表於 2016-5-21 06:12 PM
我唔係度講錢 廢事比人話 H440應該好過佢 唔同級數 lkl0120 發表於 2016-5-21 18:13
akitohk 當前在線
特級會員
我見佢價錢同h440好似都係差唔多 雖然無咗個啲吸音綿但係又返塊玻璃側透(重點 我又想換返個 ... losiukit1 發表於 2016-5-22 11:47
h440如果係白色既玩下hue+ 彩燈都幾靚 (前排幫人攪左部s340白色 & hue+) 不過玻璃側透同膠側透真係兩種 ... akitohk 發表於 2016-5-22 12:10
Euterpe 當前離線
進階會員
我個個係黑藍 無錢買hue+ 個側透已經花到七彩 好想買個塊 ching知唔知邊度有得賣 唔知有無人mo ... losiukit1 發表於 2016-5-22 14:32
買得IN-WIN都係因為佢塊玻璃 破璃個通透度真係冇得輸 膠透側真係十塊有十塊都花, 只係程 ... Euterpe 發表於 2016-5-23 12:10
如果個箱於本有側頭嘅話應該無咁大工程 只不過塊玻璃真係好l貴 losiukit1 發表於 2016-5-23 12:57
都未必架 我諗都係睇你點樣MOD上去 佢就框位先留平面, 再上軟膠, 再用3M貼 但本身有透側果D箱個框邊入面 ... Euterpe 發表於 2016-5-23 13:07