我舊箱留起左呀.
如果入新板同U, 自然用新箱.
舊一套料入番落份舊箱.
外型我自己覺得黑色有線條, 叫做幾型, 內籠平實, 算滿意
如果花點心思配LED風扇會好睇好多.
希望CM考慮俾人加錢換LED FAN?
對比Factal Define R5, 點會似呀大佬. 隻CM似乎型好多啵?
R5 黑色一個長型箱...
我風冷散熱FULL RUN張970都唔覺熱
對比335機箱都熱埋, 我覺得好得, 但兩樣野唔同年代唔同級數, 好難比較?
我亦都冇試過其他千元機箱, 講唔到分別
同意DIY部份只係GIMMICK多, 其實都係個套擺法
叫做可以自己安裝拆除, 好過銲死冇得改.
最吸引反而係性價比.
因為我有$200優惠卷買, 絕對抵玩啦&()呢個價.
個CASE落足料...落Centralfield試下就知.
我都講唔到, 起碼件野打落去都感覺穩陣.
最大問題係佔地方大...最主要係火牛同底層2BAY HDD架食高左個箱.
PRO 7 我真係唔知咩SIZE, 冇睇過. 只係知黎緊好似有隻MAKER, 多埋個前罩
到時出左先再考慮睇下配唔配.. 其實我未必有需要
因佢話呢件野針對靜音, 現階段又唔算嘈. |