Made in China

TOP

原帖由 ray3818 於 2009-9-15 22:02 發表

180CM,個case有幾米長啊

個箱全長大概25"左右...!

TOP

原帖由 simplekk 於 2009-9-15 23:21 發表
隻牛咁放法好驚下喎
有無咩扶助扣具幫助下咖

上完牛仲有舊膠托底,無問題的...!

TOP

原帖由 zonebaby 於 2009-9-15 22:05 發表
個設計底入風幾特別,請問有冇上機圖呀?

未得閑上機住,先與cm690比較下吧,闊同高唔係差太多,但長度就相差5寸有多,整體上睇起黎RV02大隻好多...!



TOP

睇錯野改番......,不過都係長D好用D,。

[ 本帖最後由 zonebaby 於 2009-9-16 13:00 編輯 ]

TOP

原帖由 zonebaby 於 2009-9-16 12:36 發表
長D好用D,用長咭都冇咁迫。

塊板轉咗90度, 長D對長咭冇幫助㗎

RV02 最衰都係harddisk 位。

樓主:
D harddisks 係打直定打橫?
打直好似"煙筒效應"好D
不過個頂多數都有個 Rom 擋住

[ 本帖最後由 damner 於 2009-9-16 12:55 編輯 ]

TOP

原帖由 damner 於 2009-9-16 12:42 發表

塊板轉咗90度, 長D對長咭冇幫助㗎

RV02 最衰都係harddisk 位。

樓主:
D harddisks 係打直定打橫?
打直好似"煙筒效應"好D
不過個頂多數都有個 Rom 擋住




唔好意思,冇留意 ....睇番插滿咭睇落都好似幾貼咁。

TOP

原帖由 barrychan 於 2009-9-16 04:19 發表

未得閑上機住,先與cm690比較下吧,闊同高唔係差太多,但長度就相差5寸有多,整體上睇起黎RV02大隻好多...!

http://img147.imageshack.us/img147/7435/p1010665. ...


其實佢設計係上置式I/O
咁果d I/O 插頭如 VGA,DVI果d其實夠位的嗎  

TOP

呢個箱 HDD 係打橫裝,有機會最低嗰隻擋哂啲風吹唔到上面嗰啲,另好,背板 USB 同 DVI 如果插長身嘢同 adaptor 之類,可能會裝唔到頂蓋。

TOP

oh~
好似好矮咁 ,我都係唔考慮

TOP