可以將隻硬碟擺向3.5"位就得

TOP

我的341

DSC00232a.jpg

我睇過個距離,屈一屈條線就可以收響HDD旁

TOP

Y NOT?




TOP

各位師兄個機箱好整齊, 好靚啊!

TOP

原帖由 RX-8 於 2009-8-2 02:50 發表
Y NOT?





屈得好整齊

TOP

原帖由 RX-8 於 2-8-2009 02:50 AM 發表
Y NOT?






執得好靚

TOP

原帖由 Helix 於 2009-8-1 21:07 發表
其實係隻牛啲線太粗同太挺,屈唔到嫁﹔因為我都試過呢個組合,就算點暴力都唔得
解決方法一係換過隻牛,一係用 mount (最平係買兩舊鐵嘅 disk mount)



其實紅圈個 3.5" 位可以放一隻,但綠圈位就一定放唔到


師兄,我都用 341,我反而放在綠圈的位置,我覺得散熱會好啲!


[ 本帖最後由 0zone0 於 2009-8-2 21:20 編輯 ]

TOP

原帖由 0zone0 於 2009-8-2 18:19 發表


師兄,我都用 341,我反而放在緣圈的位置,我覺得散熱會好啲!


我都係用 341,而我就紅圈及綠圈位各放咗一隻 3.5" 硬碟﹔只係樓主嗰隻牛嗰 24 pin 我試過係會頂到綠圈嗰位隻硬碟而紅圈個位就無事﹔其實頂唔項好視乎用邊隻牛同塊板嗰 24 pin 嘅位置

TOP

換咗隻牛之後終於解決煩惱, 不過小弟砌機道行未夠班, 冇能力好似各位師兄執得咁整齊.

DSC02017-1.JPG (74.25 KB)

DSC02017-1.JPG

DSC02020-1.JPG (64.35 KB)

DSC02020-1.JPG

DSC02021-1.JPG (63.95 KB)

DSC02021-1.JPG

TOP

原帖由 hsblawkee 於 2009-8-4 00:53 發表
換咗隻牛之後終於解決煩惱, 不過小弟砌機道行未夠班, 冇能力好似各位師兄執得咁整齊.


換牛以解決執線問題... 米王ar...

TOP