kanduki 當前離線
進階會員
TOP
孖孖B 當前離線
乜柒都唔識
中級會員
RX-8 當前離線
砌機發燒友
hsblawkee 當前離線
dudemansam 當前離線
原帖由 RX-8 於 2009-8-2 02:50 發表 Y NOT?
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 RX-8 於 2-8-2009 02:50 AM 發表 Y NOT?
0zone0 當前離線
原帖由 Helix 於 2009-8-1 21:07 發表 其實係隻牛啲線太粗同太挺,屈唔到嫁﹔因為我都試過呢個組合,就算點暴力都唔得 解決方法一係換過隻牛,一係用 mount (最平係買兩舊鐵嘅 disk mount) 其實紅圈個 3.5" 位可以放一隻,但綠圈位就一定放唔到
Helix 當前離線
原帖由 0zone0 於 2009-8-2 18:19 發表 師兄,我都用 341,我反而放在緣圈的位置,我覺得散熱會好啲!
DSC02017-1.JPG (74.25 KB)
下載次數:22
2009-8-4 00:53
DSC02020-1.JPG (64.35 KB)
DSC02021-1.JPG (63.95 KB)
rence 當前離線
原帖由 hsblawkee 於 2009-8-4 00:53 發表 換咗隻牛之後終於解決煩惱, 不過小弟砌機道行未夠班, 冇能力好似各位師兄執得咁整齊.