冇左CM隻大銀字logo

TOP

回覆 11# 的帖子

我覺得加係前面會唔錯

[ 本帖最後由 Inspire 於 2009-7-3 18:58 編輯 ]

TOP

原帖由 Inspire 於 2009-7-3 06:58 PM 發表
我覺得加係前面會唔錯


應該要似341咁仲型仔

TOP

講真呢隻真係型仔過341 如果可以keep返一樣價位(220蚊左右)既...出matx之選

TOP

好正..
但係岩岩買左341

TOP

好正咁wo~~
唔知幾時賣街呢??
同埋有冇內竉相睇下??

TOP

係唔係前置atx牛 ?

TOP

原帖由 diamond 於 2009-7-3 22:17 發表
係唔係前置atx牛 ?

我估應該唔係..
因為rc341 都唔係

TOP

幾靚仔喎!有d似廠機feel

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP