不過有樣我就覺得唔多好~~
透側另一邊果塊板~~有d窿窿~但唔係風扇位~~
起heatsink背板果個位置左右~~
如果買佢~~又要諗計封左佢~費事入塵

TOP

跟機應該有2把120mm橙色風扇。
C/P值唔錯的說。

TOP

岩岩晌葵芳見到人拎個x case ge packing行過... 即刻停左晌度幾秒...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 tikooh 於 2009-7-2 18:20 發表
真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?


大廠野黎,轉做散熱器,風扇,散熱膏等等...

TOP

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:03 發表
入面係咪同690一樣?


整體一樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:15 發表

姐係D走線位都一樣???


九成一樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:22 發表

佢跟箱既FAN係咩色的


橙色

TOP