howang 當前離線
初級會員
TOP
kilomile 當前離線
中級會員
rence 當前離線
進階會員
X-Fi 當前離線
Reventón
Banned
jeff_extergo 當前離線
原帖由 tikooh 於 2009-7-2 18:20 發表 真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?
原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:03 發表 入面係咪同690一樣?
原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:15 發表 姐係D走線位都一樣???
原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:22 發表 佢跟箱既FAN係咩色的