請問590前面把風扇是否直接安裝在機箱上 亦或係 裝響果個3.5吋既hd架度? thx.

TOP

原帖由 contax6_45 於 2009-11-21 14:35 發表
請問590前面把風扇是否直接安裝在機箱上 亦或係 裝響果個3.5吋既hd架度? thx.

裝響果個3.5吋既hd架度

TOP

CM 690第1代。。。:pig99:










旧Giga Casing。。。:pig76:




好窄。。。:pig81:


好多尘。。。:pig82: (前置入风。。)


搬屋咯。。。:pig104:
好乱。。。:pig111:


好紧要乱。。。。


另1面都1样。。。


上台咯。。。




TOP

CM 690第1代。。。:pig99:










旧Giga Casing。。。:pig76:




好窄。。。:pig81:


好多尘。。 ...
markgoh 發表於 2010-1-25 05:41


好正WOR隻霓虹蟹~(RAM FAN)

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

加返個3M隔塵網喺inflow果個位



換埋原本裝喺機頂果2個原裝扇, 之後再執一執D線


...
Kit_KC1234 發表於 2009-10-6 19:12


正啊師兄 想問你前面兩把係唔係都係吸?
前面上面把風扇用咩故定?

TOP