contax6_45 當前離線
進階會員
TOP
rence 當前離線
原帖由 contax6_45 於 2009-11-21 14:35 發表 請問590前面把風扇是否直接安裝在機箱上 亦或係 裝響果個3.5吋既hd架度? thx.
markgoh 當前離線
我唔喺“周润發”
中級會員
billy1312 當前離線
人類不愛給予支持.因為葡萄是酸
CM 690第1代。。。:pig99: 旧Giga Casing。。。:pig76: 好窄。。。:pig81: 好多尘。。 ... markgoh 發表於 2010-1-25 05:41
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
迷人的日落 當前離線
Banned
nehpetshk 當前離線
初級會員
加返個3M隔塵網喺inflow果個位 換埋原本裝喺機頂果2個原裝扇, 之後再執一執D線 ... Kit_KC1234 發表於 2009-10-6 19:12