原帖由 leyland1989 於 2009-3-29 03:26 發表

尤如吸塵機一樣  
相信好多cm590/690既user都會身同感受

我部cm690真係令我間房小左好多塵


.... 吾多覺我隻590 係吸塵機...
不過only display 槽位同sb 積塵....完全吾知想點

TOP

原帖由 mh使者 於 2009-3-29 03:18 發表

但有D後悔


呢隻箱真係抵玩...
我都好後悔用佢...吾係因為食塵...
而係...我無mud錢買新野玩...唯有不停執線黎過日晨...但用佢d線太好執la....e+ 吾知可以點再執靚d d線...

[ 本帖最後由 rence 於 2009-3-29 07:35 編輯 ]

TOP

入風位加一加防塵紙啦
會好好多,不過都要每幾個月做下清潔

TOP

本帖最後由 raymond20060705 於 2017-8-29 13:55 編輯

delete

TOP

轉左光管 + sound card
RIMG0020.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 HC8644 於 2009-3-29 11:45 發表
轉左光管 + sound card
822392


FATAL1TY

TOP

原帖由 rence 於 2009-3-29 12:37 發表


FATAL1TY

二手
一手真係買唔起
打機啲聲真係唔同啲

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-3-29 02:56 發表

p5K PRO
齊齊起塔去

換左佢啦 咁高級既配備用咁既板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP