jouathen 當前離線
進階會員
原帖由 24680511 於 2009-8-27 14:37 發表 幫手睇下我執成點 不過呢塊板好衰 個牛條24Pin又短
TOP
24680511 當前離線
初級會員
原帖由 rence 於 2009-8-27 14:51 發表 你rom前面把fan
原帖由 jouathen 於 2009-8-27 14:54 發表 24pin你可以好似我禁>''<
rence 當前離線
dilbret 當前離線
碗櫃號正式上路
原帖由 dilbret 於 2009-8-30 03:30 發表 稍為修正咗少少少....24PIN扯到前背去
aa1320 當前離線
特級會員
20090829847.jpg (193.68 KB)
下載次數:79
2009-8-30 14:32
billy1312 當前離線
人類不愛給予支持.因為葡萄是酸
原帖由 billy1312 於 2009-9-8 21:29 發表 此回覆是把590/690由第5頁推回上去 唔可以俾佢沉得太低架
lamhokin 當前離線