原帖由 24680511 於 2009-8-27 14:37 發表
幫手睇下我執成點
不過呢塊板好衰
個牛條24Pin又短





24pin你可以好似我禁>''<

TOP

原帖由 rence 於 2009-8-27 14:51 發表


你rom前面把fan

有咩問題

TOP

原帖由 jouathen 於 2009-8-27 14:54 發表



24pin你可以好似我禁>''<

諗過.....但唔敢......
怕整到張卡

[ 本帖最後由 24680511 於 2009-8-27 15:05 編輯 ]

TOP

原帖由 24680511 於 2009-8-27 14:37 發表
幫手睇下我執成點
不過呢塊板好衰
個牛條24Pin又短




好似我gum 吾係好d 咩????
(小你一個hdd...多你一個fan controller)
untitled.jpg

[ 本帖最後由 rence 於 2009-8-27 17:03 編輯 ]

TOP


稍為修正咗少少少....24PIN扯到前背去

TOP

原帖由 dilbret 於 2009-8-30 03:30 發表

稍為修正咗少少少....24PIN扯到前背去


你上面隻hdd好似就掉下來ge樣子:funk:

TOP

亂執既結果

20090829847.jpg (193.68 KB)

20090829847.jpg

TOP

此回覆是把590/690由第5頁推回上去
唔可以俾佢沉得太低架

TOP

原帖由 billy1312 於 2009-9-8 21:29 發表
此回覆是把590/690由第5頁推回上去
唔可以俾佢沉得太低架


E+ 太多機箱出 + 價錢太ATTRACTIVE....
好多ching 都遺忘了590/690

TOP

原帖由 dilbret 於 2009-8-30 03:30 發表

稍為修正咗少少少....24PIN扯到前背去

打緊仗

TOP