回覆 109# 的帖子

另一辦法,推入D裝HDD bay(縲絲位可以入D),唔hot swap,就裝番原來塊面板

TOP

回覆 106# 的帖子

你有無得平買SSD?

唉,都係唔好了,留錢交稅

TOP

原帖由 mig33 於 2009-10-21 12:28 發表
你有無得平買SSD?

唉,都係唔好了,留錢交稅

買SSD不如買多隻Windy Case, SSD過兩年就可能連一半價錢都唔值, 機箱有排用.

TOP

原帖由 pang0011 於 21-10-2009 01:11 PM 發表

買SSD不如買多隻Windy Case, SSD過兩年就可能連一半價錢都唔值, 機箱有排用.


好理由

買HDD,由於跑74G x 6 on Raid 6,得番279GB裝OS

所以要加两隻跑Raid 1放data,1T x 2好定1.5T x 2?

TOP

回覆 114# 的帖子

1.5T 5900rpm seagate LP 用落吾錯又平

TOP

今晚要開箱,昨天買的HDD,两隻只認到一隻

唔知D線係咪有問題

TOP

WiNDy終於願意做點善事!
16,800YEN!!!

TOP

咁抵死,買咗先至出平野

聽各位師兄所講,巳經加上DVD bay leaf同埋隱藏HDD bay在面板之內

明天post相

TOP

原帖由 mig33 於 2009-10-28 10:50 發表
咁抵死,買咗先至出平野

聽各位師兄所講,巳經加上DVD bay leaf同埋隱藏HDD bay在面板之內

明天post相

laser cut matx 一万円台突破在即.......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP