應該唔得~你要預佢有位轉返D線出黎, 下面係有洞, 但用左係D線應該會頂住張DIPALY~同埋我覺得D洞唔係隻隻火牛岩位~

TOP

回覆 101# lun1229


   如果只係驚頂住顯卡又唔怕, 我係用短卡,
最驚係火牛太長塞唔落

TOP

回覆 102# fengji987


    咁應該可以有一個位裝到隻3.5"

TOP

不過lian li呢2-3年出既箱間格和風道很古怪,風道後入前出……不像以前x500, x900, x2000f等那麼經典 ...
chris05 發表於 2015-10-12 01:17
x系是頂級旗艦,問題近幾年都冇更新了,ll轉去玩itx箱,大的直立箱都冇……(今年有x510,但唔算太好睇)
其實ll定期復刻x系箱都好,好過目前斷晒貨
(唔似ss,ft03可以長賣長有,垃圾桶太經典了)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 105# weatherboy


    被父母小到飛起!~XDXDXD

TOP

被父母小到飛起!+1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 108# weatherboy


    咁多隻HHD, 你好快又要買新= =

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP