回復 95# jasonc

我都話HDD PATPAT向入靚仔好多架啦,
CPU 8PIN真係走唔到上面?試下暴力D

TOP

仲有個問題係有時我會抽d HD出來換/試野, 如果HD線長期係另一邊既話, 變左我要打開埋另一邊側板
windheart 發表於 2012-6-24 23:05


你忘記左個HDD架可以鬆螺絲?洗咩開背側板

TOP

呢個箱同PC B25FWB一樣, 都係負壓, 係我就換鬼曬後面o的檔板, 全部換曬做密封式, 唔係勁易入塵!

TOP

隻箱真係好正,中型箱連XL-ATX板都食到,30cm長卡又得,hdd仲放到六隻tim,太完美啦!!可惜機頂得一個14cm位,如果有兩個就可以玩埋240排禁就完美!!

TOP

隻箱真係好正,中型箱連XL-ATX板都食到,30cm長卡又得,hdd仲放到六隻tim,太完美啦!!可惜機頂得一個14cm位,如 ...
micchan218hk 發表於 2012-7-3 15:17

30cm長卡應該食唔到,佢盒都係寫29cm,我諗28cm卡都抆抆地

TOP

本帖最後由 jasonc 於 2012-7-3 23:41 編輯
回復  jasonc

我都話HDD PATPAT向入靚仔好多架啦,
CPU 8PIN真係走唔到上面?試下暴力D ...
jackiefx 發表於 2012-6-30 09:08

之前懶一直無拆頂蓋,其實拆左就岩岩夠位走8pin線,依家ok了

TOP

請問各8FI用家.
1. 原裝有冇包USB3轉USB2線?

2. 佢個HDD 架冇得拆一半的, 禁如果CASE中的位置冇放HDD,
    禁CASE中個把12CM 風吹入去, 都會唔會BLOCK左好多?

3. 8FI 個頂有得加14CM FAN,
     FAN就四周圍都有, 但係個網, 原廠有冇出? 正X/中XX 都有賣?

4. 如果係裝2把前, 1把後, 1把上, 通風都叫OK?
    我用緊A05....唔太好通風....

THANKS

TOP

Wo型到核爆

TOP

其實五月中就升級了電腦, 買了新CASE, 但一直無時間整理相和貼文, 這個週末總算有空, 不過好的機箱的價值永 ...
windheart 發表於 2012-6-18 05:19


我也是用聯力的機箱的BF25, 使用上完全沒有問題....可是  如果聯力的設計多一個手柄,,,,就更好了, 為什麼   當你把所有配件加到機箱之後,  重量真的是不少,,,,如果位置不容易給你伸手到底再抬高,,,  就真是比較吃力.

當然我知道手柄是可有可無, 但是有是更好, 也不用專門做一個出來...  只要弄幾個孔在機箱頂, 再把手柄可套入孔中..就可把機箱提起..你說方便不...用到再裝的手柄...

當然技術上如何做到就要設計...    但是有一個手柄...真的是更好

TOP