summer冇野做諗緊FYP d野

想用手機控制8051 用藍芽應該ok?
用wm寫program易d 但都冇教點control 入面爛芽
入手冇門
係hkpl search中/英都冇呢d書學...

[ 本帖最後由 lauki 於 2009-7-20 21:52 編輯 ]

TOP

香港有咩地方買85既usbasp programmer平d
因為上淘寶又要運費

TOP

原帖由 man1988 於 2009-7-31 00:33 發表
香港有咩地方買85既usbasp programmer平d
因為上淘寶又要運費

asp只係for at89s系列咋喔,如果冇玩avr ge話好似唔係咁抵
如果你想買ge最好都係系淘寶買,一黎款色多,二黎可以順便買d其他平野
而且就算香港有得買通常都貴過你系淘寶買1套+運費

TOP

回覆 82# 的帖子

I saw some of USBISP at 黃金 一樓近扶手電梯頂

TOP

0岩0岩係淘寶買左...連運費都係24蚊

TOP

原帖由 tamkinfigo 於 2009-7-31 21:58 發表
0岩0岩係淘寶買左...連運費都係24蚊


咁抵玩?比條link睇下好嗎?

TOP

原帖由 tamkinfigo 於 2009-7-31 21:58 發表
0岩0岩係淘寶買左...連運費都係24蚊

運費几多啊?用咩公司啊?咁平!?

TOP

Check PM

TOP

8051比人破左處一排後就無人理

TOP

黎緊要學8051,想自己玩定先
暫時睇起黎整個programmer好似唔難,不過隻隻都係Printer port
轉USB果舊野應該邊到有得買?

TOP