呢2個唔係啓動電阻
真正的啓動電阻會係幾百k ohm, 有好大可能係smd 電阻.

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-10-25 01:34 編輯

之前曾經試過用維修電源Feed 12V 0.5A DC 落去 帶電Check,
CHECK 到大水塘電容電壓偏低, 得幾V , 但維修電源顯示LOADING 仲係0.000A, 所以排除左短路,
苦無頭緒之下, 只好於是把常壞的電容類元件焊下來, 逐一測量,

咁岩用他錶度到 471pf 的瓷片電容 變成650pf, 以我有限的知識, 我估可能是它嚴重漏電, 而漏電令到趺V...
於是去TB 買左高壓瓷片電容包
http://detail.tmall.com/item.htm ... .0.0.OXKze7&mt=

今日把那只新的471K 瓷片電容換上去取代原有的......
再CHECK 大水塘電容電壓, 有接近11V

之後上220V電, 電源已經能正常工作了...

==============
壞電源的CHING, 如果不是電解電容的問題, 也不妨測一下瓷片電容, 說不定換一只瓷片電容上去就修好了

TOP

恭喜~恭喜~

TOP

本帖最後由 jwong852 於 2013-10-25 15:21 編輯

471 (470pf) 高壓電容, 應該係EMI filter,  漏電最多係爆cap, 燒fuse. 唔會咁死法.

可能係有cold joint, 樓主換cap時, 好彩就銲番好. 唔好彩就係震番正, 不過好快會再死.
試吓on load, 大力拍幾吓, 便知龍與鳳.

以前幫人修牛, 以為修好咗, 轉頭俾人退貨都試得多.
[因工作繁忙, 已收山多時, 唔好搵我修牛啦. ]

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-10-25 15:55 編輯



左邊係我懷疑壞的..右邊是新的, 係TB買回來...

===========================================
==========================================
元件位置 紅圈

TOP

回復 45# kamcm

同意王sir所講我覺得唔係主因,你試下移除你所講出事個只電容,應該一樣開到機

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-10-25 19:37 編輯
回復  kamcm

同意王sir所講我覺得唔係主因,你試下移除你所講出事個只電容,應該一樣開到機 ...
avdaemon 發表於 2013-10-25 19:30



焊空呢招我之前試過, 如果拆走左粒燈色, 再度大水塘電容 = 0V

ANYWAY,

高壓瓷片電容其實都有點易壞的

https://www.google.com.hk/search?q=高壓瓷片電容+易壞

TOP

回復 44# jwong852

通常牛修得越來越快,就會檢查得越不詳細,因為開始由原理去修牛,變成用經驗去修牛了

TOP

無錯, 果粒電容, 絕對唔影响正常工作, 係EMI零件, 無左都一樣開到機. 一定唔係死機原因.

TOP