我讀書果時基本全部都係靠自學同google

TOP

實物測試, 係差倒Iphone 5s, 但溫度就....

IMG_1944.JPG (124.95 KB)

IMG_1944.JPG

IMG_1945.JPG (102.05 KB)

IMG_1945.JPG

IMG_1946.JPG (148.96 KB)

IMG_1946.JPG

IMG_1948.JPG (142.85 KB)

IMG_1948.JPG

TOP

我公司都有2AA電池充電器, 不過你既設計Advance好多........分享下我既經驗:

我公司果個版本, 設計上係預計用家用Alkaline Batteries, 但係呢種電池特點係內阻高, 2粒電新買番黎的而且確係有1.5V per cell, 但一有負載電流, 佢既電壓就跌得好緊要, 而升壓線路既輸入電壓越低就越係扯得多電流, 形成左一個positive feedback, 電池仲會熱得好緊要, 用得一段時間, 即使電池能量仲未耗盡, 兩粒電串聯既電壓可以係1.5V以下

十年前既NiMH電池內阻都唔低, 充滿後, short circuit current都唔過2A, 係後來eneloop面世先有改變(我試過, 第一代產品已經可以去到6A以上)

我公司果個產品, 升壓IC係抄精工既設計, 有soft start功能, 識用呢個功能的話, 係可以有效抑制上述既positive feedback

TOP

我公司都有2AA電池充電器, 不過你既設計Advance好多........分享下我既經驗:

我公司果個版本, 設計上係預 ...
benyeung 發表於 2014-10-13 04:03



其實我哩個設計,都有類似你講個positive feedback問題,因為iphone 5s要用5V 1A來差
但入~2.3V出5V 1A已經接近TPS61232上限,TPS61232效率會急降,電流會升高得好快,連帶電池都係咁
所以我再有諗過可能下次唔用IC試下用MCU做switching controller

TOP

其實我哩個設計,都有類似你講個positive feedback問題,因為iphone 5s要用5V 1A來差
但入~2.3V出5V 1A ...
icefire 發表於 2014-10-13 17:37



我幾年前都玩過TI 既TPS6103X, 佢內置4A mosfet理論上升壓能力應該好高, 但係一來貴, 二來試佢果陣發覺佢好易燒, 效能又冇datasheet上面寫到咁好(可能係我自己唔識optimise佢), 最後都冇用到

我建議你可以試下外置mosfet既solution (Linear有好多), 咁你就可以配搭D冇咁易燒既mosfet, SOT23封裝既Mosfet已經可以去到6A continuous current, 又唔係貴, SOIC8 果D仲可以去到20A以上(好似30A都有), 一粒chip有兩粒mosfet, 並聯的話仲可以*2..............不過, 以呢個application黎講, SOT23果D已經足夠

TOP