本帖最後由 williechu 於 2017-6-24 01:19 編輯
嘩!一search先知原來我唔係惟一一個.
上面有人話佢惡, 我又唔覺佢點樣惡, 不過我覺得佢好麻煩囉, 原本可以順利買嘢走人, 但有兩三次都係係果個收銀呀嬸果關出事. 試過佢想游說我用八逹通唔用銀紙付款, 我冇理佢照用銀紙, 找銀時原本可以用兩三個硬幣找給我的, 佢竟然專登找豪子湊合給我... 不過數量唔多, 我唔同佢嘈啦~
蟹口蟹面呢啲我反而唔太在意,每次買嘢除非要佢報價,唔係我都唔會問問題,直接執好零件然後去櫃臺比錢走人。只要佢唔好搞我,大家一買一賣順順利利就算了,我唔駛佢同我交流架啦, 唔該晒。但今次真係卑個收銀呀嬸吹到啤啤聲~
(首先, 如果那位華輝收銀大嬸妳睇到這段留言的話, 我奉勸妳一句, 冇咩事妳都唔好講嘢啦! 蟹口蟹面本身沒有錯, 只要妳唔防礙到人就冇問題, 之但係妳每次一講嘢就勁黑人爭, 所以妳都係合埋把口吧啦! 妳只收銀咩嘢都唔講就天下太平架啦!!)
係,我這次買嘢唔多,只係買十零蚊嘢,惗著搵張廿蚊紙卑佢找,點知佢又開口講嘢話:
[換過張卑我,你呢張污遭...]
後來我心惗 我時運真低. 咁都會撞正佢開口講嘢...
果一刻我當堂成個人定咗向度兩秒唔知點反應!~~ 拒收硬幣我都能理解,但我成世人是第一次給人拒收銀紙,張銀紙冇穿冇爛,係有啲污漬,但同樣的銀紙我以前一樣係咁用, 從來冇問題, 我自己就完全無為意, 影張相大家睇下:
唔同佢嘈, 係因為唔想阻著後面排緊隊0既人, 唔係0既話我都可以堅持張銀紙冇問題, 我唔收回. 最多果幾蚊豪給佢唔駛佢找.
老實講, 我無興趣走返去玩嘢報復, 又或者專登買好多唔同的零件要佢為難, 但我惗我以後都會盡量避免再去華輝了. 各位師兄要唔要去, 各人自己選擇啦. 不竟華輝確實是有直得留低的價值0既~ |