請問是否必須要用特別辣雞來焊?(我見有大面積的 ground plane)
請問訂零件邊道平和齊呢?鴨記買 IC 和 ...
BEpsilon 發表於 2016-3-26 18:57



請問是否必須要用特別辣雞來焊?可幫你焊
請問訂零件邊道平和齊呢?鴨記買 IC 和 SMD 零件等同拍 mission impossible。 支持寶(非八達通)
請問 4-channel 全開最高輸出為多少?144W(理論值)
請問建議用咩 Input?一般手提電腦 18-20V 65W 火牛?18-20V沒問題
Thanks

TOP

回覆 18# 肥寶

自己焊冇問題, 但買零件先問題大.. 師兄會唔會有齊所有零件+PCB提供?

TOP

回覆  肥寶

自己焊冇問題, 但買零件先問題大.. 師兄會唔會有齊所有零件+PCB提供? ...
SAGAQWE 發表於 2016-3-26 20:02


有齊

TOP

144W(理論值)
肥寶 發表於 2016-3-26 19:29

如果用一般手提電腦 18-20V 65-80W 火牛就唔夠,對嗎?

TP5430+NT6008
肥寶 發表於 2016-3-18 18:48

請問零件熱嗎?底部的 exposed ground plane 是否要加 thermal pad,連到 heatsink 或 aluminum enclosure 呢?

TOP

本帖最後由 肥寶 於 2016-3-27 07:50 編輯
如果用一般手提電腦 18-20V 65-80W 火牛就唔夠,對嗎?


請問零件熱嗎?底部的 exposed ground plane 是 ...
BEpsilon 發表於 2016-3-26 22:37





如果用一般手提電腦 18-20V 65-80W 火牛就唔夠,對嗎? 睇輸出, input power > output power



請問零件熱嗎?底部的 exposed ground plane 是否要加 thermal pad,連到 heatsink 或 aluminum enclosure 呢?
     
其實有外殼

TOP

TP5430+NT6008
肥寶 發表於 2016-3-18 18:48
睇輸出, input power > output power
肥寶 發表於 2016-3-27 07:33

如果要四路同時盡用(你話理論上最高輸出為 144 W ),師兄建議用什麼火牛呢?
如果係一般手提電腦,小弟未見過 90W 以上的。
唔通要用巨大的環牛或舊桌面電腦火牛?

TOP

回覆 26# BEpsilon


    你當實際90W

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4個ports, 都有QC3.0充電,如果家人亂插,將non qc3.0 devices挿上充電,板上充電芯片會否自動調電壓回到5V?

TOP

4個ports, 都有QC3.0充電,如果家人亂插,將non qc3.0 devices挿上充電,板上充電芯片會否自動調電壓回到5V ...
SAGAQWE 發表於 2016-3-30 12:56


default 5v

TOP