本帖最後由 lunxg 於 2015-3-5 23:00 編輯

幾個approach:
最簡單:揾粒大電阻串埋降壓,計啱阻值同電阻功率就ok,但摩打電壓隨電池電壓下降而改變,電壓不穩效率最低
Linear降壓:用LM317等Linear regulator 進行壓降,好處係設計好電路後輸出1.5v穩定,比較簡單及成本低,但壓差功率LM317會全部食晒,效率低,要計好散熱
用DC-DC SWITCHING 電路: 即係師兄們講既3r33,效率高。你唔計3r33個效率,可以當有1000mah就可以用盡晒1000mah。缺點係成本高同電路複雜,不過你買得起3r33已經可以無視缺點

TOP

串3支DIODE降2.1V ==>1.6應該最簡單

TOP

本帖最後由 idleman 於 2015-3-6 00:03 編輯

317 都熱  效率應該唔高,不過會好過電阻
之前用317整過 電腦風扇 調速

決定試下 3R33   4V起動要 2粒串埋先有野睇 ....HAHA
LM2596 好似 又好D 3.2V就可以起動

TOP

回覆 23# idleman


    去逃? 你本身有未?

TOP

回覆 23# idleman

LM317有幾粒,其他無
    唔洗特登淘, MK 買就得,IC 野淘寶好多次貨

TOP

呢粒知唔知用乜?
http://item.taobao.com/item.htm? ... amp;_u=625gvsvcec9a
我可以比粒你玩吓

TOP

回覆 26# ThomasYau

嘩正AR 呢個SIZE !!
如果整唔到賣粒比我 XP

TOP

回覆 27# idleman


    PM 聯絡, 比粒你玩啦, 我啱啱試完一粒 18650 , output 係亂跳, 兩串先行到,
    另外粒2596 用一粒 18650 都用到, 不過我得一粒, 唔比得你了.

TOP

買多隻氣泵返黎串起一齊用.

TOP

本帖最後由 ckshum 於 2015-3-6 12:11 編輯

行摩打唔需要穩壓,支持6樓的NE555 PWM方案,簡單又實用

TOP