|
  
|
27#
發表於 2014-7-1 10:17
| 只看該作者
本帖最後由 msc 於 2014-6-30 21:18 編輯
仲有當年SONY唔知點解,堅持唔肯出預錄影帶,所以當年租帶只係得VHS,所以家用市場全失。 ...
高登阿伯 發表於 30/6/2014 01:05 AM 
sony 掂會唔肯出帶當時買下哥倫比亞影業做乜? 只因遲遲唔出6hr mode失左先機流失beta客户之後同時推出beta同vhs最後放棄beta,緣本beta同vhs都係由sony開發由於beta質素實在比vhs好就將vhs賣咗比jvc真係始料未及. |
|