提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 23# thomasc5

八卦一問,當年香港電視有美式足球播?真係唔知,可唔可以講多啲。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 25# thomasc5

去 American Club睇,真係唔知有呢家嘢。 TVB Pearl 有直播 Super Bowl更加無留意。

再次多謝thomasc5兄。

TOP

本帖最後由 msc 於 2014-6-30 21:18 編輯
仲有當年SONY唔知點解,堅持唔肯出預錄影帶,所以當年租帶只係得VHS,所以家用市場全失。 ...
高登阿伯 發表於 30/6/2014 01:05 AM



        sony 掂會唔肯出帶當時買下哥倫比亞影業做乜? 只因遲遲唔出6hr mode失左先機流失beta客户之後同時推出beta同vhs最後放棄beta,緣本beta同vhs都係由sony開發由於beta質素實在比vhs好就將vhs賣咗比jvc真係始料未及.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 27# msc

VHS係Victor(JVC)發明,幾時變咗Sony?

Sony 買CBS已經係VHS租帯成行成市之時,原因係睇到租帯習惯已成定局,要佈署未來新制式(VHD/LD同CD),確保軟件來源,以免重蹈beta覆轍。

其實當年松下原本無諗VHS,而係想用美國AMPEX嘅系統對抗Beta,但Victor系內嘅人馬,唔只係背住老細研發VHS,甚至比松下更早推出產品,令支持AMPEX派顏面無光(傳聞有班人亦因而下馬)。

TOP

Sony 買Columbia Picture 同 Betamax 無乜關系, 因 Betamax 一早已玩完 (80年頭)

VHS 是由 Sony 開發是 ...
thomasc5 發表於 30/6/2014 10:06 PM



    vhs係由sony開發我是由做代理其間聽番黎是否屬實不得而知, 但beta係唔係在80年頭玩完可以下面查証.

http://www.betamaxcollectors.com/sonybetamaxgallery.html

TOP