我想要下面三種
AT89C2051
ADC0804
DAC0800

TOP

AT89C2051幾錢?

TOP

原帖由 pong2006 於 2009-6-19 09:15 發表
AT89C2051幾錢?


幾錢?! 無謂講喇... 講$ 傷友誼, 不過... 要在DIY區post下你既成品bor...
btw, 唔好叫我出去交收就最最最好....

TOP

原帖由 tamkinfigo 於 2009-6-18 23:38 發表
我想要下面三種
AT89C2051 / ADC0804 / DAC0800


我初步留這些給你, 請留 pm,
$ 都係唔收, 不過... 要在DIY區post下你既成品bor...  

AT89C2051 ..... x2
ADC0804 ......... x1
DAC0800 ..........x1

TOP

要學習寫一個 8051 用的程式, 不論是 C 或 ASM 程式, 也不論用甚麼型號的 IC, 最基本要一個 Editor 和 Compiler, 最好就加多一個 Emulator. 或者用一些完正開發軟件. 如  http://www.keil.com/ 這樣的開發工具, 測試版本上限可以 Compiler 2K, 而個人就比較喜歡用一個 Editor, 再加多一個 Compiler.

Editor 我就喜歡用這個 Freeware
http://www.contexteditor.org/

Compiler 這個都是 Freeware
http://plit.de/asem-51/

而我就用 Keil 的 Compiler, 即下載回來, 而不是 Install, 只是用 Keil 的 Compiler.

TOP

剛剛在 Google 找來一個 8051 Simulator 幾得意...
http://www.edsim51.com/


[ 本帖最後由 MCLL 於 2009-6-21 09:49 編輯 ]

TOP

原帖由 MCLL 於 2009-6-21 09:20 發表
要學習寫一個 8051 用的程式, 不論是 C 或 ASM 程式, 也不論用甚麼型號的 IC, 最基本要一個 Editor 和 Compiler, 最好就加多一個 Emulator. 或者用一些完正開發軟件. 如  http://www.keil.com/ 這樣的開發工具, 測試 ...

用Visual Studio可以做到邊幾樣?

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-6-21 12:01 編輯 ]

TOP

Visual Studio 就唔知, 有軟件用好似 'Visual Basic' 來開發...
http://www.mcselec.com/index.php?option=com_content&task=view&id=177

TOP

原帖由 singleup 於 2009-6-19 09:56 發表


我初步留這些給你, 請留 pm,
$ 都係唔收, 不過... 要在DIY區post下你既成品bor...  

AT89C2051 ..... x2
ADC0804 ......... x1
DAC0800 ..........x1



我想要1粒8255,1粒adc同1粒dac如果冇晒就油佢啦。

我想試下用係z80度,因為我學緊z80

[ 本帖最後由 abc9394 於 2009-6-21 14:02 編輯 ]

TOP

回覆 29# 的帖子

居然有人学紧z80
8255都已经觉得好旧噶芯片
编译器我用开http://www.manley.com.cn/web/product_neirong_01.asp?pro=173这个,但无仿真功能
2.39版有仿真功能,但文字颜色调整有限,好易睇错野
该软件最大特点可以打中文

[ 本帖最後由 rossi_lao 於 2009-6-21 14:24 編輯 ]

TOP