這隻頭好叉貴  原本C頭只賣一兩豪, 佢加塊蚊形轉接板就賣貴幾十倍 ...
hon829 發表於 2024-8-4 09:39

佢嗰隻好似都冇pd 出5V

TOP

PD 牛 Default 5V, 一定有出
tunster 發表於 2024-8-4 12:34


非正規牛先係

正規 PD 牛會偵測 CC 腳位先出電壓

TOP

佢嗰隻好似都冇pd 出5V
fundive 發表於 2024-8-4 13:02



似有, 轉接板上見有兩電阻的

TOP

整到得咁辛苦結果又唔靚,未必會想整第二次
我剩係換塊充電板都度左好耐睇下邊到頂住

TOP

非正規牛先係

正規 PD 牛會偵測 CC 腳位先出電壓
Miipp 發表於 2024-8-4 13:13


我唔知邊啲叫"正規", 我只知我用咁多隻都無試過無電俾, 唔係 PD 都會有 5V

TOP

我唔知邊啲叫"正規", 我只知我用咁多隻都無試過無電俾, 唔係 PD 都會有 5V ...
tunster 發表於 2024-8-4 14:06


你用 A 口牛及 A-C 線就更係有電,用下 d 一線牌子的 PD C 口牛吧

正規意思係指隻 Type C PD 牛跟足 PD 協議去工作

TOP

整到得咁辛苦結果又唔靚,未必會想整第二次
我剩係換塊充電板都度左好耐睇下邊到頂住
...
雲一0一 發表於 2024-8-4 14:05


做唔做到應該重要個靚唔靚

充電板通常係有細買細, 除非你要好大power

1722753573606.jpg

呢款差唔多係最細, 大約五個幾人仔

TOP

回覆 17# fundive
原本係下面Micro-B款咁我梗係買上面Type-C款黎換點會買唔同layout黎改?

TOP

我唔知邊啲叫"正規", 我只知我用咁多隻都無試過無電俾, 唔係 PD 都會有 5V ...
tunster 發表於 2024-8-4 14:06

用緊Verbatim 200W參考下

TOP

回覆  fundive
原本係下面Micro-B款咁我梗係買上面Type-C款黎換點會買唔同layout黎改? ...
雲一0一 發表於 2024-8-4 14:51


以為你真係玩改鋰電, 但只係B+B- O+O- 同layout有乜關係?

TOP