提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 11# A032798


真係辛苦曬
小弟都打算趁自己仲係學生又多D時間可以搞掂埋佢(M8V7 supply & E-Load)

TOP

回復  funghome


見佢銷量排第一
評價又好似無咩問題
用30蚊試下又無壞ge
meguro_ 發表於 2014-2-19 20:52



    始終都係建議你香港買,RS,fARNELL
100%真,大陸呢D貨假野又晒時間

TOP

回復  A032798


真係辛苦曬
小弟都打算趁自己仲係學生又多D時間可以搞掂埋佢(M8V7 supply & E-Load) ...
meguro_ 發表於 2014-2-19 21:28

覺得係"熱誠"緊要過"有限嘅時間"........
自己嘅空閒時間一定比師兄多,但係敗落嘅電子模型玩具(已經變哂舊版,甚至係絕版),砌好未測試同埋未入殼嘅真係唔少。

TOP

回復 13# funghome



原來RS只係25蚊就有一隻2SC5200
睇黎RS有買貴無買錯呢個concept要改改

TOP

回復 14# logoff


熱誠當然有
但係朝9晚5就真係辛苦, 有熱誠都無用啦

TOP

回復 16# meguro_

真係家家有本難念的經.........

TOP

打算搞個M8數控電源
但係個NPN係2N3055, TO-3金封, 散熱比較麻煩

想請問有無TO-220一類封裝的代用品?
搵到 ...
meguro_ 發表於 2014-2-16 13:37


遲尐去老麥你請我飲咖啡我引導下你吧

TOP

係引導你升仙

TOP

回復 19# Offer



我相信你唔會啦

TOP