samuelsansan 當前離線
中級會員
TOP
hon829 當前離線
進階會員
小弟唔識,請教乜情況用+- 電壓? memeclub 發表於 2013-1-22 13:23
funfunhk 當前離線
新仔問下: 上面post果D勁大部ge變壓器同鴨寮街果D可調式變壓器(細細舊)有咩唔同? ... samuelsansan 發表於 2013-1-22 13:38
KSC 當前離線
白河命
元老會
memeclub 當前離線
初級會員
調較無段/有段,紋波大小,電流設限與否,多種保護電路... hon829 發表於 2013-1-22 14:06
zlab 當前離線
咦,咁我買舊翻來,咪可以頂替所有ge充電器咯? 反正你調對電壓+電流就可以咯 ... samuelsansan 發表於 2013-1-22 15:24
longun 當前離線