提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢 d 唔正統嘅 level shifting technique (奇實冇 shift 到, 係夾硬 limit 住), 想學好電子嘅都唔好學喇, 唔用 ic 都用番兩粒 transistors 啦.

under 某啲 condition 得唔代表 correct

[ 本帖最後由 pupil 於 2009-6-14 15:32 編輯 ]

TOP

正常,logic 0 係+3 to +15V,
logic 1  -3 to -15V
你用0V 都過都骨.....

TOP

TOP

不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路

[ 本帖最後由 sscm 於 2009-6-15 11:31 編輯 ]

TOP

都可以用 transistor 做 conversion

TOP

原帖由 sscm 於 2009-6-15 11:31 發表
不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路






華__有冇??

TOP

原帖由 jackli 於 2009-6-15 11:59 發表






華__有冇??


有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但  網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的

TOP

原帖由 sscm 於 2009-6-15 12:10 發表


有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但  網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的


唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147

不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!

TOP

原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:12 發表


唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147

不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!


咁又係, 睇華__D 友仔都唔會點UPDATE 個網,
睇佢門面有D 零件有description 但冇標價錢 ,
又有D 冇哂色睇唔到description , 乜都有...

TOP