Joe_Black 當前離線
Banned
TOP
pupil 當前離線
初級會員
sscm 當前離線
中級會員
jackli 當前離線
進階會員
trigger74 當前離線
原帖由 sscm 於 2009-6-15 11:31 發表 不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反, 官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明 不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路
原帖由 jackli 於 2009-6-15 11:59 發表 華__有冇??
原帖由 sscm 於 2009-6-15 12:10 發表 有 , 另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC, 另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但 網有 != 貨架上有, max232 就應讓有的
原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:12 發表 唔係,.,.,. 我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問: cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147 不過你講的係倒轉左喇,, 多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!