提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  diydevil

之前都砌過佢塊sigma 11單穩壓, 淨買PCB自己喺RS執料... 未入箱巳經被搶走咗.. ...
SAGAQWE 發表於 2016-12-17 20:44


哦.... sigma 11 ...我識佢
我同佢大佬 sigma22 好熟架,尋晚 la 佢.佢細佬  sigma 11, 表哥 Dynahi 打麻雀添,
後來表嫂 beta 22 唔中意上落咁大,馬晒面,我地唯有散水唔打,無癮耶~~


http://www.amb.org/audio/sigma22/

TOP

TOP