師兄, 真係得呀......半年前我比人鎖左好多file, data, 果次之後先知道乜野叫勒索軟件. 又周圍問人, 上forum, 去高登比錢人整, 都係救唔到. ..........
D人話一係比贖金, 一係format 洗晒佢啦......當時個心好灰,
最後我抱著一絲希望, 希望將來會有人可以打破呢D集團搵番條key出黎, 所以就都無format , 就咁將中招個hardisk放埋一邊, 無用..........皇天不付有心人, 今日咁快比我救番所有file, 失而復得, 超高興.
多謝師兄, 多謝hkepc
PS, 我係用"rakhnidecryptor" 呢個救既, |