鋼練 當前離線
進階會員
TOP
嘩!嘩嘩! 當前離線
Banned
tomtomtompk 當前離線
HKEPC的閒人
shimanong 當前離線
死圖喎師兄 shimanong 發表於 2017-7-9 07:58
應該睇到了 唉~USB3.0有支插針比我整斷左...搞到上面面版有一個USB位用唔到... ... tomtomtompk 發表於 2017-7-9 17:39
睇唔到+1 搞好返先準飛 鋼練 發表於 2017-7-9 19:36
用番GOOGLE相簿算...OK了... tomtomtompk 發表於 2017-7-9 19:52