回覆  kai魂”
係咪想用啲咁嘅線呢?
DirtyBear 發表於 2015-6-29 00:43


    我想知你地d線邊度揾 毒死我啦
我揾緊白色線  ANTEC 火牛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 81# 笨a雨

自願中毒不可活

TOP

岩岩先買左兩隻白LED SP140打排
黃金地庫正X 260蚊
Jeffrey_2000711 發表於 28-6-2015 16:03


正C有賣CORSAIR FANS咩?

TOP

其實我已經成日同網友講冇咩野就唔好手痕入兩個版面,水冷係其中一個。
風扇既話,近期外國好多人講緊EK Vardar F4 ER版。唔驚破財的話可以留意下。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP