回覆  alan2200

其實我好想自己icon同你地一樣架,無奈機箱入邊無毒氣 ...
kai魂” 發表於 2015-6-29 00:23


快了快了!

TOP

本帖最後由 kai魂” 於 2015-6-29 00:33 編輯

回覆 71# thxdtsdd

唔快架.....無火牛區俾我自願入去毒,都唔知幾時先毒到我橫左條心換全模牛

機箱入邊見到呢d火牛線都唔開胃

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  thxdtsdd

唔快架.....無火牛區俾我自願入去毒,都唔知幾時先毒到我橫左條心換全模牛

機箱 ...
kai魂” 發表於 2015-6-29 00:31


D 線走曬去背板可行嗎?

TOP

本帖最後由 kai魂” 於 2015-6-29 00:48 編輯

回覆 73# DirtyBear

好毒呀。。。救命。。。。

點解你知既..........我想咁既線玩紅黑配....

TOP

回覆 74# thxdtsdd

都係好核突架,最明顯係顯卡果條供電線

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 77# DirtyBear

係呀....所以我次次開機果陣望落去個機箱面板都好似全身通左電,再想象自己上左水冷轉紅色RED,再換埋紅色LED FAN,再換埋全模牛上紅黑模組線

但呢家...............得個諗字..

唔知毒唔毒到你

熄曬燈拆埋面板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 79# DirtyBear

記得....仲要玩埋勁毒既fan control

TOP