thxdtsdd 當前離線
中級會員
回覆 alan2200 其實我好想自己icon同你地一樣架,無奈機箱入邊無毒氣 ... kai魂” 發表於 2015-6-29 00:23
TOP
kai魂” 當前離線
DirtyBear 當前離線
Banned
回覆 thxdtsdd 唔快架.....無火牛區俾我自願入去毒,都唔知幾時先毒到我橫左條心換全模牛 機箱 ... kai魂” 發表於 2015-6-29 00:31