kkcake 當前離線
中級會員
回覆 kkcake 我個陣係多倫多買 都幾難搵 wayneho000 發表於 2014-9-22 10:53
TOP
ridickidonky 當前離線
回覆 kkcake 我都冇 + 已經有sound card, DAC 我都冇咩用 haha 冇記錯我係 college street 間 "Co ... wayneho000 發表於 2014-9-22 12:11
回覆 kkcake NCIX 係 ontario 冇咩賣 Tiger Direct 還好 wayneho000 發表於 2014-9-22 23:43
回覆 kkcake 我回流先得個 3 年, 轉變就咁大 就算CA 冇, 係美國訂運費都好平 我都好想返去 ... wayneho000 發表於 2014-9-23 10:18
回覆 kkcake 我係個邊留左 10 年嚕 tax 真係好鬼煩, 搞到買親野都想諗下埋單幾錢 ... wayneho000 發表於 2014-9-23 10:29