回覆  kkcake


    我個陣係多倫多買
都幾難搵
wayneho000 發表於 2014-9-22 10:53



    HAHA 我而家都係多倫多 我個隻就咁A2冇+ 2手買番泥
個賣家渣車送到去我屋企
而家都開始易搵啦 CANADA COMPUTER多數都有現貨 不過我覺一手太貴 同埋A2+個內致DAC同埋WIRELESS冇咩用先買A2

TOP

回覆 71# kkcake


    我都冇 +
已經有sound card, DAC 我都冇咩用 haha
冇記錯我係 college street 間 "Computer System Centre"買的
當時全個 ontario 得佢一間 reseller. =(

canada computer 我都係常客, exploit 佢個 refund system

TOP

回覆  kkcake


    我都冇 +
已經有sound card, DAC 我都冇咩用 haha
冇記錯我係 college street 間 "Co ...
wayneho000 發表於 2014-9-22 12:11


我都成日食後悔藥咩都買左先 唔岩就退
買水冷野都係NCIX先有選擇 所以近排都係去NCIX多

TOP

回覆 73# kkcake


    NCIX 係 ontario 冇咩賣  

Tiger Direct 還好

TOP

回覆  kkcake


    NCIX 係 ontario 冇咩賣  

Tiger Direct 還好
wayneho000 發表於 2014-9-22 23:43



    而家好好多啦 我成日都係ONLINE買完係STORE PICK UP
反而TIGER DIRECT就係麻麻地 D野唔平同埋唔齊

TOP

回覆 75# kkcake


    我回流先得個 3 年, 轉變就咁大
就算CA 冇, 係美國訂運費都好平
我都好想返去定居

TOP

回覆  kkcake


    我回流先得個 3 年, 轉變就咁大
就算CA 冇, 係美國訂運費都好平
我都好想返去 ...
wayneho000 發表於 2014-9-23 10:18



    我岩岩過左泥一年讀書
最唔慣就係D TAX 係美國買野 有時會再打我TAX 好麻煩

TOP

回覆 77# kkcake


我係個邊留左 10 年嚕
tax 真係好鬼煩, 搞到買親野都想諗下埋單幾錢

TOP

回覆  kkcake


我係個邊留左 10 年嚕
tax 真係好鬼煩, 搞到買親野都想諗下埋單幾錢 ...
wayneho000 發表於 2014-9-23 10:29


我試過幾次係網上買野 比DHL話我要打TAX 之後收我手續費
買廿蚊 收十蚊手續費

TOP

回覆 79# kkcake


    所以我通常都揀去 local store pick up, 反正揸車去來回10分鐘, 手續費到少 d
仲有DHL 特別煩架, fedex 好好多
我試過叫DHL送, 夠膽死門鐘都冇禁過就話我唔係屋企
要我自己pick up, 仲要收手續費

TOP