原帖由 k2t4 於 2009-3-22 12:24 發表


唔係嘛  水冷機 要 "勤力 d 換水", 你 養魚 啞 ??


得啦得啦, 用 iceland 嘛, 收到了. 洗唔洗每個 會員戶口 講一次 ?

TOP

原帖由 ryan_1987 於 2009-3-22 00:19 發表

天拿水真係洗到, 我原本仲以為會"啦"穿
不過好在個冷排係銅+鈦, 1半清水+1半天拿水快速nong完沖乾淨, 上機1d雜質都無

1半清水+1半天拿水====水加油咁你自已玩

TOP

原帖由 CWPP 於 2009-3-22 12:55 發表


得啦得啦, 用 iceland 嘛, 收到了. 洗唔洗每個 會員戶口 講一次 ?

唔係點清貨啞! 香港咁少人玩水冷 連花花都出來 post

TOP

原帖由 sunnylee 於 2009-3-22 13:05 發表

唔係點清貨啞! 香港咁少人玩水冷 連花花都出來 post


咁係呀嘛, 在液冷區問人家玩水冷定養魚 , 勤力 d 換水又要佢管咁霸.....都唔知點答佢好....

下次咁答, 打少 d 字: " 唔俾牙 !!?   "

TOP

原帖由 CWPP 於 2009-3-22 13:17 發表


咁係呀嘛, 在液冷區問人家玩水冷定養魚 , 勤力 d 換水又要佢管咁霸.....都唔知點答佢好....

下次咁答, 打少 d 字: " 唔俾牙 !!?   "


你唔知點答,都可以咁答嫁  

[ 本帖最後由 k2t4 於 2009-3-22 13:38 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 k2t4 於 2009-3-22 13:38 發表


你唔知點答,都可以咁答嫁  


唔俾牙 !!?

TOP

原帖由 CWPP 於 2009-3-22 15:45 發表


唔俾牙 !!?

我都有支 iceland 紫色水冷液用在 CM Aquagate MAX , 今日放水執水道時發現水變左淺藍 , 但無理佢 , 照倒番落去繼續用 =_=

TOP

原帖由 Jason@YIU_SHUN 於 2009-3-23 16:02 發表

我都有支 iceland 紫色水冷液用在 CM Aquagate MAX , 今日放水執水道時發現水變左淺藍 , 但無理佢 , 照倒番落去繼續用 =_=



Coolant 一般正常使用, 都會變色/有異物的, 只是時間問題.  .....原因可以有好多, 不外乎 coolant 本身質素, 水冷具清潔或否, 水道污染速度, 多少電瓶效........等等, 沒有無敵 coolant.
過份地快 變色/有異物 才算是有問題.
無特定UV/顏色要求, 就唔洗特登去買枝 UV 水. 只講求防銹性抵用, 好多人用 benz + 蒸餾水 自溝.

對顏色有幾要求同堅持, 接唔接受到變咗色僅是口味方面小意思. 只是變咗色既水亦代表啲水質變咗, 有理由質疑埋其他功能如防銹性, 亦已下降. 冒唔冒險繼續用要自行決定了.

TOP