我都係,而家淨左好多把風扇。
thxdtsdd 發表於 2015-6-29 00:03



    D風扇賣又唔係唔賣又越來越阻定SOSAD (我之前有好多12CM 冇燈FAN 掉鬼晒...我簡唔屎就買1,2隻,1,2隻又2年大大話話買左十幾隻OMG..)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Maze

所以果兩粒LED射左D光柱去扇葉好似怪怪咁地...

雖然我知佢地公司好似好想整到咁
...
kai魂” 發表於 2015-6-29 00:05

冇辦法啦, 暫時個技術係做到咁既效果架姐...

不過有一點好乞人憎, 各大廠既FAN 都各有吸引人之前, 但硬係唔會整到你想要既有齊
如LED/PWM/12,14CM/ SOSAD

TOP

冇辦法啦, 暫時個技術係做到咁既效果架姐...

不過有一點好乞人憎, 各大廠既FAN 都各有吸引人之前, 但硬係 ...
Maze 發表於 2015-6-29 00:08


假如有把扇結合哂下面既野我一定9沖
貓記既寧靜...
賊船既外貌
再加PWM同RGB

TOP

假如有把扇結合哂下面既野我一定9沖
貓記既寧靜...
賊船既外貌
再加PWM同RGB ...
alan2200 發表於 2015-6-29 00:09



    蝠既圈... (即係佢通窿個ENERMAX字)

TOP

回覆 56# thxdtsdd

最慘唔用D風扇好似好浪費...話曬corsair一體水風扇同埋高階機箱d風扇唔平

TOP

蝠既圈... (即係佢通窿個ENERMAX字)
Maze 發表於 2015-6-29 00:12


冇錯冇錯

TOP

回覆 63# Maze

一把扇有曬呢d野其他風扇產品就賣唔出,呃唔到我地消費者拎個銀包出黎買野

TOP

回覆  thxdtsdd

最慘唔用D風扇好似好浪費...話曬corsair一體水風扇同埋高階機箱d風扇唔平 ...
kai魂” 發表於 2015-6-29 00:13


呢句真啊!

TOP

本帖最後由 kai魂” 於 2015-6-29 00:25 編輯

回覆 58# alan2200

其實我好想自己icon同你地一樣架,無奈機箱入邊無毒氣

TOP