DirtyBear 當前離線
Banned
TOP
Maze 當前離線
進階會員
回覆 Maze 真係好正呀,....扇葉唔透光果種感覺好好睇,,但唔知點解有兩粒LED D光射左出黎好似怪怪地. 有 ... kai魂” 發表於 2015-6-28 23:40
kai魂” 當前離線
中級會員
thxdtsdd 當前離線
回覆 thxdtsdd 其實上完水換硬 red led fan,,,,DirtyBear ching佢好知我心意.. 不過一定成屋都係風扇.. ... kai魂” 發表於 2015-6-28 23:28
回覆 Maze 佢係用電壓另led變色 Riing 本身係咁樣㗎,得個圈發光 DirtyBear 發表於 2015-6-28 23:54
alan2200 當前離線
回覆 alan2200 果個小朋友就係你...不過由H61玩到去X99真係好大既變化... 唔係講笑,我之前真係仲用 ... kai魂” 發表於 2015-6-28 23:56