回覆 39# jacky1d01

只要水箱內的水高過出入水口和用低水流來排氣就沒有問題

TOP

回覆 37# DirtyBear

我自己就只裝和水冷有關的東西入箱,
之後在機箱下面的四個角貼海綿貼
之用用兩隻角在地上做力
將個機箱推前推後,推左推右來排氣

TOP

回復 41 #NG

低水流唔會唔夠力咩?

poi~

TOP

回覆 43# jacky1d01

我又未試過不夠力
我自己一般都是用1-2度來排氣的
反而以前用4度排氣時,D氣在D block中無限回轉排不出來

TOP

回復 44 #NG

等我番去又試下先

poi~

TOP

回覆 39# jacky1d01

我做法係先張成部平放
唔好上死水箱住
自己攞住個水箱
個水箱渣高小小
不過要高冷排就得嫁啦
因為D氣會自己向上升同搵路出泥
慢慢入水因為D氣會自然禁排返出泥
入水到禁上吓到
到D水開始入唔灑去水管因為有泡
就可以開個pump
個system就好自然由水箱度排D泡出泥
排到禁上吓大約排出75-90%泡就可以開始左搖搖右搖搖部機啦
我自已放泡過情都係用左吾洗20mins就完成


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆 37# DirtyBear

師兄750D好輕炸喎
我香港部大婆HAF 932都13KG剩重
我上灑所有野大約20KG(不過就風冷)
如果上水之少都有成28-30KG
過時我就真係唔知點算啦
不過我宜家就煩緊換咩大機箱好
因為想換大過HAF 932既箱

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2015-5-7 23:27 編輯

回復 #DirtyBear


我想問下如果水箱入左塵,要點搞?

我又唔係好知個d究竟係好細既汽泡定係塵粒

poi~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 49 #DirtyBear

海賊船啦

poi~

TOP