你呢個水箱好正......好吸引

TOP

你呢個水箱好正......好吸引
adodb 發表於 2014-2-1 01:08


你個箱仲正啦,幾時開箱啊師兄~

TOP

回復 42# fatdumm


    個機箱已經做左兩年....兩年前已經開左箱

TOP

本帖最後由 alex29 於 2014-2-1 06:03 編輯

請問邊位師兄可以救下我
整咗一半先發覺舊嗰個360排
長咗小小同厚咗小小
有邊位師兄可以讓個30mmx360排
比我呀Thx

TOP

回復  fatdumm


    個機箱已經做左兩年....兩年前已經開左箱
adodb 發表於 2014-2-1 02:40


咁你會換野架嘛~

TOP

請問邊位師兄可以救下我
整咗一半先發覺舊嗰個360排
長咗小小同厚咗小小
有邊位師兄可以讓個30mmx ...
alex29 發表於 2014-2-1 05:57


仲未訓?~

TOP

本帖最後由 alex29 於 2014-2-1 06:21 編輯

努力中 你夠係咯

TOP

努力中 你夠係咯
alex29 發表於 2014-2-1 06:19


天光先整...我仲研究緊點擺渣..

TOP

天光先整...我仲研究緊點擺渣..
fatdumm 發表於 2014-2-1 06:25


努力,加油@@

TOP

努力,加油@@
chris05 發表於 2014-2-1 09:21



    師兄你都要加油呀

TOP