adodb 當前離線
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
你呢個水箱好正......好吸引 adodb 發表於 2014-2-1 01:08
alex29 當前離線
回復 fatdumm 個機箱已經做左兩年....兩年前已經開左箱 adodb 發表於 2014-2-1 02:40
請問邊位師兄可以救下我 整咗一半先發覺舊嗰個360排 長咗小小同厚咗小小 有邊位師兄可以讓個30mmx ... alex29 發表於 2014-2-1 05:57
努力中 你夠係咯 alex29 發表於 2014-2-1 06:19
chris05 當前離線
天光先整...我仲研究緊點擺渣.. fatdumm 發表於 2014-2-1 06:25
raymond1688 當前離線
努力,加油@@ chris05 發表於 2014-2-1 09:21