本帖最後由 EQEQEQEQ 於 2022-2-27 23:44 編輯
回覆  dan_dan

ching 我上網睇到有d銅管可以彎曲,我之前試過買銅管彎管器. 超級難用,一彎條銅管就凹左報 ...
speedo88 發表於 2022-2-27 16:51



    你圖中嗰啲銅管係比較軟身嘅係好容易屈嘅 !!好多時佢哋屈完之後自己上色或者用Powder Coating
有好多現成銅管係唔屈得㗎, 好似啲大廠出嗰啲有顏色又有銀色嗰啲係唔屈得㗎 !一屈就 GG

TOP

回覆  dan_dan

ching 我上網睇到有d銅管可以彎曲,我之前試過買銅管彎管器. 超級難用,一彎條銅管就凹左報 ...
speedo88 發表於 2022-2-28 00:51



    我更係無屈銅管經驗啦,我淨係識玩軟喉,不過我有2條片比你參考。 銅管都有啲厚/薄牆。
先睇呢條片先 https://youtu.be/ZA08pZtCFiE 再睇呢條片 https://youtu.be/Mk7aAlPcVMA

TOP

回覆 31# EQEQEQEQ


thx ching.我應該喺買左唔可以屈既銅管.
我自己所有直路都喺用緊銅.
睇唔倒入面d 水覺得冇咩意思.

TOP

回覆 32# dan_dan


    thx ching.我都喺玩返PETG算

TOP

回覆  dan_dan

ching 我上網睇到有d銅管可以彎曲,我之前試過買銅管彎管器. 超級難用,一彎條銅管就凹左報 ...
speedo88 發表於 2022-2-28 00:51



入面有冇用野塞住先扭?
唔塞野受晒力咪凹?

TOP

本帖最後由 dan_dan 於 2022-3-2 12:44 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(42252).jpg

啲水冷野到齊

你見到classic 同torque fitting 內牙唔同,classic 內牙一擰就到位唔似torque 要推好入先咬到啲牙。

我classic 比torque 易入好多,唔駛擰到手痛,不過我買咗2粒試下。

同埋Ekwb zmt  10/16 喉比其他牌子10/16厚少少

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

啲水冷野到齊  

你見到classic 同torque fitting 內牙唔同,classic 內牙一擰就到位唔似torque 要 ...
dan_dan 發表於 2022-3-2 12:38



torque就靚D囉.
唔想手痛可以用鉗扭. 膠頭個隻.
我唔睇, 求穩ONLY , 直接用CLASSIC快靚正冇投訴

TOP

torque就靚D囉.
唔想手痛可以用鉗扭. 膠頭個隻.
我唔睇, 求穩ONLY , 直接用CLASSIC快靚正冇投訴 ...
gab 發表於 2022-3-2 14:44


有啲位唔係話用鉗扭就扭到,而且係要推住嚟扭。

TOP

回覆 32# dan_dan


    ching 我都買左zmt黎玩
用classic ek fitting 發覺外圈扭緊真喺扭到手痛.

TOP

回覆 36# dan_dan


    內圈好鋒利
裝果陣 唔小心冇戴手袋即刻流血

TOP