回覆 29# Dcup


    等你表演

TOP

回覆 29# Dcup


我都想睇你表演,咁大規模嘅銅管散熱 應該貴過水冷。

TOP

樓主我撐你
風冷>水冷
風險低 CP值又高

TOP

alphacool有快插銅喉
根本唔驚漏水

TOP

不過大塔散會阻ram slot喎

TOP

不過大塔散會阻ram slot喎
typhone 發表於 2020-4-9 23:15

睇下咩牌子嘅姐~~~我隻無事

TOP

初時切完水冷頭三個月 日日都好擔心漏水...幾日睇一次..
已經睇都唔想睇...就算個冷排好多塵~都唔想清...因為..溫度夠低...

TOP

3M novec一桶有幾貴先得㗎...
bejeweledman 發表於 2020-2-24 12:40 AM


師兄, 我又學到野喎..
原來依家有得咁玩散熱
https://www.3m.com.tw/3M/zh_TW/n ... /immersion-cooling/

https://www.youtube.com/watch?v=ohtqiOZarZQ

TOP

風冷有冇可能直接排出機箱?

TOP

現在好少漏水

TOP